måndag 14 oktober 2013

Nytt mall i Lynnfield

Morsning korsning!

Sitter här och lyssnar på Mileys nya skiva och redigerar lite film!  Vet inte vad jag tycker än, Några bra låtar och andrar undrar man ju lite vad hon tänkt. Sjuk blandning.

Fick fan äntligen sovmorgon idag! Vaknade halv 12. Degade lite innan Katharina och Selina kom och hämtade mig. Drog till Lynnfield där de har ett nytt mall. Mötte upp Nina och Julia också. Fick mig allt en Röd Mössa från American egal. Dyr var den tills jag märkte att det var rea eftersom att det är Columbus day idag hehe! Lyckan som uppstår. Tack vare Columbus är jag också ledig idag förresten, från både jobb och Harvard. Bugar och bockar.

Kom hem och käkade middag med familjen, Stod en stund och snackade med båda mina V-päron. Händer inte allt för ofta. Sjukt trevligt :)

Så nu ligger jag som sagt här och fixar klipp och käkar en svensk påse gott & blandat!


1 kommentar: