tisdag 15 oktober 2013

Halloj!

ööööööhm.... va fan har jag gjort idag?
Inget hejdundrandes ball iallafall. Ungarna har nog börjat tröttna på att spela amreikansk football. Nu är det amerikansk football på deras wii som gäller istället! men jag slipper bli svettig. Inte lika ansträngde hehe som att springa runt som en dåre på fältet.
Starbucksmöte ikväll. Spännande spännande. Joanne glömde en låda på starren som vi så snällt tog oss tiden att åka och lämna vid hennes hus. (Ville helst åka för att kolla på huset på bilderna hehe, det ligger precis vid henne.)

Helt galet!!! Och det som syns på bilden är bara en del av det hela....

Typ första gången jag har "kort" linne och jeans på mig. Blir änna nästan stolt över mig själv. Känner mig sjukt obekväm i det annars.  Nya jeans btw. Sjuuukt sköna!.. Fast "korta" dom med! Men jag litar på Julia som sa att det är "inne" med sånt nu.. och med det hoppas jag att ingen tror jag är någon dåre som går runt med förkorta brallor haha. 

Rakt hår!

1 kommentar: