tisdag 1 oktober 2013

Mer från Niagara!

Just blivit off from work. Idag somnade jag i solen haha. Sjuuuuukt gött, förutom att jag råkade ställa klockan på pm istället för am. hehe. Hängt vid lekparken och spelat amerikansk fotboll med reid. Faaan vad jag svettades. Även om jag hade shorts och linne på mig så har det vart sjukt varmt ute. Gött som fan.

Här är några bilder som kom upp på ett av ställerna vi var ute på i helgen. Och ska jag vara helt ärlig så har jag överhuvud taget inget minne av att denna bilden togs..

Där är de som fixade in oss sen ville vi väll helst inte träffa dom mer haha ;D
 Dessa som ville ha en threesome med johanna hahahha..
 Och dessa stack vi och käka fyllekäk med och som fick dörren nerkletad i potatis haha. tror det var kinesen som hade gjort det hahaha






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar