fredag 4 oktober 2013

Stranden och bio!

Kommer inte ihåg om jag skrev något igår eller inte. Har iallafall dratt med hunden till stranden 2 dagar i rad nu. och idag fick jag även med mig lille reid och en football. Det var kul fram tills en annan hund pissa på min tunna tygväska. Med systemkameran i. Hundjävel!

käkade pizza med familjen innan det bar av till bion med svenne brudarna! Runner runner tror jag filmen hette. Helt okej. Kändes som att det var ett väldigt sammanfattat slut bara. Och den hade nog varit ballare om man kan spela poker haha. Kan ju ingenting om det..
Eftersom att jag mest häckat hemma denna veckan så kände jag inte för att åka hem efter bion så jag och Johanna drog en sväng till donken och köpte glass. Ställde bilen på en parkering och satt bara och tjöta.

Nu blire Miley the movment hehe!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar