torsdag 24 oktober 2013

Tråkigt!

Tänkte stanna hemma för att plugga och lägga mig tidigt. Hände något av det? nääääh!!
Istället kan mitt lazyass ta och förklara fördelar och nackdelar med att ha skor inomhus!

1. Alla amerikaner gör det. Innan begränsade jag mig med att bara gå i skor på mig på mellanvåningen. Men nu har jag skorna på mig överallt! så länge det inte har pisseregnat ute vill säga. Men det minns jag inte ens när det gjorde sist hehe.
2. Det är skönt!
3. Man får lov att vara lat.
4. Har man glömt tiden och är sen behöver man inte slösa tid på att ta på sig dojorna!

Däremot!
1. ibland låter skorna när man går, irriterande!
2. Har manhaft på sig skorna en hel dag så luktar de nog. (Försöker att inte andas här inne)
3. Det blir ju smutsigt på golvet. Men om alla går med skor så är det ju ingen som lider av det
4. Pappa kommer strypa mig när jag kommer tillabaka till sverige och har fått in den vanan

Stökigt rum. Men det är ju Grönt.. 

1 kommentar: