fredag 18 oktober 2013

Corn field!

Hejsan hoppsan!
Idag hade ungarna ledigt från skolan vilket innebar att jag fick jobba hela dagen. Men Vi hade skitkul iallafall! Stack och käkade lunch med ungarna på panera och sen bar det av till Danvers där vi träffade upp the Collins och deras ungar. Vi gick in i ett corn field där vi mer eller mindre gick vilse och vi red en tjur (Sååå jävla ball) och gjorde massor med saker.

Kom hem snabbt sen skulle jag skjutsa Charlie till flag-football men vi åkte visst till fel fält hehe. Kom en halvtimma sent. Gick sådär bra men aja. Hitta tillslut!

Carro kom hit och sedan stack vi till The Farms där vi mötte upp Jennie, Johanna, Nina och Selia. Käkade gött men fick fan inte beställa någon öl! Och tog sjukt lång tid innan maten kom. Där blev det inte många dricks inte vilket märktes på serverören som typ blev förbannad haha!

Hade inget bättre för oss så drog till Salem efter käket. "Halloween staden" En del utklätt folk men inte lika spännande som vi hoppats på.

Nu ligger jag och funderar på va i helvete jag ska ha på mig i morgon! Tagga Cosmic run!! :D









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar