måndag 14 oktober 2013

Svenska pannkakor! wiiho

Reids birthday idag! Duschade och gick ner till vardagsrummet där han och Owen sitter. "gissa vem som fyller år idag" sa jag till Reid. "jag vet, owen har redan berättat det för mig" sa han då haha. okeeeeej!! Stack iallafall till Pinkan Pinkberry för att fira med lite glass!

Idag kom mina V-päron hem också! Lättnad men ändå typ tråkigt för nu är det inte jag som är helt in charge längre haha. Men har faktiskt haft rätt mysigt med grabbarna. Idag satt owen i mitt knä när vi titta på tv för första gången sen jag kom! Han är väldigt sån typ att "rör mig inte, inga kramar och ingen kärlek".. lite så haha. Men nu är han helt underbar typ. Får la se hur länge jag tycker så men aja..

Stack till mallet en snabbis med tjejerna och köpte ett par brallor och en stickad tjocktröja. Lagrar upp inför vintern hehe. Äger ju bara sommarkläder typ!
Kvällen tillbringades hos Clasine där det blev svenska pannkakor! sjukt jävla gött, kunde änna rulla därifrån typ!
Dega framför en film resten av kvällen. Sharknado! asså sämsta filmen någonsin men jag tycker ändå folk borde se den hahaha! Regnar hajar!!

Tror detta inlägg aldrig kom upp. skulle varit där i lördags! hehe 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar