söndag 27 oktober 2013

IKEA, godisets land!

Ligger just nu skitfull i min säng med lite godis bredvid. Eller inte. Nästan rätt. Men jag är glad ändå.

Stack till Ikea med Carro, Clasine och hennes ungar. Kom hem med en julmust och ett skohorn. Eller aa... Det var vad jag köpte men naturligtvis glömmer jag det i Clasines bil. Gjorde ett tappert försök med att springa efter bilen med vevandes helikopter händer men det gick inge vidare.

Kom hem och hela familjen sitter i vardagsrummet med brasan tänd. MYS!! Kom änna lagom hem till mexikansk middag som det bjöds på och även efter maten... då ni... då fick jag min efterlängtade öl igen. En enda men det räcker änna gott och väl för att jag ska släcka törsten. Tog några månader sen sist.. Kelligh ville väll vänta tills att jag definitivt garanterat dundersäkert var 21 år sen sist.. hehe

så jaa. Nu ligger jag här som sagt och filosoferar om allt mellan himmel och jord. Främst över varför det kan vara så svårt för mig att bara ta tummen ur röven och börja plugga. Det är lite som att snubben bland molnen spelar sims med mig, vill först att jag ska plugga och sen avbryter det innan jag hinner förhandla. Och läser du det här, lite som en bön, ja då får du gärna ta och sluta för det gör lilla mig förvirrad. Och nu spårar jag...
Gonatt!

Fäääsk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar