söndag 20 oktober 2013

Cosmic Run!

Kom nyss hem. Ligger i sängen och kom just på att jag lär få sanera hela mitt rum i morgon haha- Pulverfärg ööööverallt!!! klockan är 3 på natten och tanken har slagit mig många ggr i kväll att detta var nog bästa kvällen i mitt liv!! Så säger jag iof alltid men jag har haft en sjukt rolig kväll!!

Stack till Burlington mall med tjejerna på dagen och sen blev det rätt stressigt hem för att fixa oss. Jag och johanna hittade snyggaste kallingarna på mallet som vi köpta och 100 glowsticks haha. Blev sena för att hämta upp Jake på tågstationen men sen lyckades vi iallafal möta upp issi vid starbucks. Efter typ 2 timmar kommer vi fram till slutstationen som låg utanför boston. Sjukt mycket bilkö!

Jag och johanna klunkar en flarra alkohol som satt jävlar mig fint! Fan va komplimanger vi fick förvåran outfitts också! Jake hade köpt en fin fluga och solbrillor till mig haha. Loppet var 5 k men det kände som att det gick på 10 min! Sen fanns det stationer där folk kastade färg på en! på nästan alla stationer la vi oss och rullade runt i färgen som låg på marken haha. sjukt ball och träffade sjukt roligt folk!! Crowdsurfade igen!! I slutet kom vi fram till en stor scen där fetaste musiken spelades och folk var så jävla taggade!! Fick tag på en penna så jag och Jake hoppade runt och skrev på allt och alla haha.

När allt var slut och alla skulle hem fick jag för mig att klättra upp för ett as högt "grusberg"! Gick sådär bra eftersom att det var så brant men halvvägs upp märker jag all alla där nedanför ropar på mig att "You go girl" haha och att jag skulle fortsätta så jag vet inte vad som flög i mig men jag lyckades fan komma upp!! Väl uppe får jag folkets jubel på mig tills jag ser hur alla poliser springer mot mig! "yeeeh yeh, let me just take one picture before I get down"!
Surfar ner för berget och klappar en polis på axeln "Seriously you really need to try that, it was soooo much fun!!" Kände mig svinball efter jag sagt det. Men det tyckte nog inte han!
Tog bara 3 bilder under kvällen eftersom att mobilen dog hehe men ska änna be de andra skicka bilder. Förhoppningsvis fick Jake några fina filmer!

Jake fick ta de rosa brillorna hehe!
 Min svinsnygga bild uppe på grusberget! Polisen som lyser med lampor på mig hehe.
 Svin snygg!! Hade seriöst hela armarna fulla med glowsticks när vi började springa men alla trilla änna av!

 Jag och johanna i mitten och Issi i björndräckten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar