onsdag 5 juni 2013

big mamah house 3?

Sjukaste jävla hockey matchen på länge!!
vet inte hur många gånger de varit på mål. sjukt bra spel. länge sen jag var så fast i en match haha. 1-1 i slutet av andra perioden.

aja. idag höll reid min hand på väg till skolan för första gången! :D blev sjuuukt glad för han har vart lite mammig nu i början.

träffade också ena grannen och hennes hund. på riktigt jävla häst ko typ! helt sinnes va stor den var!


överdriven bild men på riktigt! måste vara samma sorts hund som på bilden men jag hade inte nått ner till marken om jag suttit på den. hon sa iallafall att vi alltid var välkomna att låna deras pool när vi ville hehe. sweeeeet!

idag har jag fått bonnebränna. (Y)

jag och carro var ute på en tur idag igen med bilen. vette fan vart vi kom haha men ball ändå. vi har också fått lite kontakt med andra tjejer i närheten som vi kanske ska träffa i morgon. hade vart ball :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar