måndag 10 juni 2013

Sammy Adams!

Aldrig känt mig så bloggnördig som nu det senaste haha

ååååååh jag satt i bilen på väg hem från pinkberry innan och hör sammy adams på radion. tar en bild för att kunna skryta lite för katie på fb sen för att han spelas på radion här haha och sen så hör jag en reklam där de snackar om att sammy och några fler kommer spela i boston i juni!!! och det bästa av allt är att det är gratis! :D DOOOOOG!!

Gasen i botten och det ända som snurrar runt i hövvet "30 juni, 30 juni, 30 juni" för att jag inte ska glömma av det! springer upp till mitt rum och på riktigt flyger från dörren och landar i sängen och får upp datorn och hittar hemsidan. Lycka. visst att jag fortfarande mådde sjukt illa efter alla mina donuts jag nyss tryckt i mig men glömde änna av illamåendet där ett tag haha. lovar att något kommer komma ivägen nu så jag inte kan gå men skulle vart sjuuukt ball!


Carros froyo utan froyo (Y)



Johanna har kommit idag också förresten. sjuukt ball tjej. jätte trevlig så var kul :) och ungarna är helt galna haha! förstår att de är glada ;) så i morgon blir en lång jobbdag men johanna kommer hjälpa mig så vi kommer nog hitta på något ball

Här har ni sammy! ;D




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar