torsdag 6 juni 2013

Grattis sverige på nationaldagen!?

Jag är såååååå sugen på kladdkaka!
jag och reid skulle försöka baka det idag men blev cupcakes istället. bara en, stor, fet. som en kaka i stället haha. och degen var god. det tyckte inte han så jag var nöjd! ;)

idag har också grannen kommit hem. går tydligen på colege så är hemma under sommaren. ungarna är väldigt förtjust i honom och ville gå upp och plinga på 500 gånger haha. slutade med att både han och hans syrra kom ner så spelade vi lacrosse match. kände mig rätt stenhårt lost fan. alla dom har ju tränat i hela sina liv och är king och jag visste inte ens om att sporten fanns för 2 veckor sen typ. men var väll kul ändå. jag la ju 2 mål iallafall! reid la iof typ 20. han är 4. suck. deras farmor kom idag också. hon tyckte jag var duktig hehe så får lita på henne! ;D

var på en amerikanskt skolavslutning idag också. reid slutade för sommaren. trodde det skulle vara värsta avancerat men var fan mer simpelt än hemma. man kom dit till en lokal. ungarna sjung. fröknarna tackades. sen fick ungarna glass och så fick man åka hem och då var det som vilken dag som helst. (därför jag kände att vi kunde baka från första början... fira lite måste man ju göra)

kvällen har spenderats med en massa au pair tjejer. började med att jag skulle träffa carro och en till svensk johanna. sen kom det 2 till och sen slutade det med att vi var en 7-8 st. sjukt kul :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar