söndag 9 juni 2013

go söndag! :)

Hey I feel like a niggah!
okej jag ska inte överdriva haha men trodde inte jag skulle få så mycket färg i usa faktiskt. mitt face blir som vanligt aldrig brunt men mina ben hehe. och mina axlar! ;) tror dessutom jag fick lite vattenbrist idag när vi kom hem. var helt skakis i hela kroppen och det svartnade typ för mina ögon och jag blev yr. aja nu känns det bra iallafall. (blev ändå lite positivt överraskad av skakandet för det fick mig en liten blick in i hur det är att vara bakis igen haha.

sjukt naajs dag iallafall.
var hemma och hängde lite med familjen och sen gick vi upp för att se reids lacrossmatch. senare mötte jag upp carro och stack till stranden med henne. sjuukt gött.

senare skulle vi försöka hitta till en ny stad där vi skulle se en annan lacrossmatch sen kom vi på att vi hade ju redan kört vilse där en annan gång så vi hittade tyyyp. kom till ett infohus iallafall och fick en karta där haha.

sen satt vi i solen och kollade. kan typ inga regler än haha men det kommer la. ball ändå.
kvällen spenderade jag med familjen. stack ut och käkade middag. sjukt mysigt! :) sen typ diskuterade vi om jag skulle kunna hänga med dom någonstans i sommar. vet inte vart de skulle men en annan delstat iallafall. över helgen. hade vart sjukt kul men de skulle behöva hundvakt och visste inte om jag skulle få plats haha men de ville gärna försöka lösa det så hade vart sjukt kul. så får la se hur det blir :)

här ser jag däremot väldigt blek ut haha, blixt på camen hehhehehe 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar