onsdag 19 juni 2013

jordgubbs paradiset.

Idag stack jag och ungarna, johanna och caggi och skulle plocka jordgubbar. Sjuukt gött. däremor käkade jag nog för mycket och fick rätt ont i magen efter haha. Sjukt värt ändå. Sen blev det vidare till poolen.

kvällen spenderades på cheescake factory med johanna och carro. gött som fan. nya favvo stället typ haha. Länge sen jag käkade ute så här mycket haha. Men man käkar inte riktigt samma måltider här som man gör hemma i sverige. Här är det aldrig någon riktig lunch, den består av en toast typ. sen småäter man rätt mycket döremot. Snacks. Middagen blir inte heller jättestor och den blir rätt ofta också rätt lätt. Lite nuggets, sallad, pizza, räkor, det är inte som i sverige när det ska vara tallriksmodell med pasta, kött, sallad, sås och bröd. Käkar man nuggets här så är det bara nuggets och inget mer. Käkar man räkor så är det bara räkor. Så jag saknar en stor varm rätt med kött. Känner fan proteinbristen av kött rätt starkt haha. Därför är det sjukt gött att komma ut och få äta sig mött (visserligen sjukt mätt) på både pasta och kött typ haha. Så ligger det till ;)

Tror också jag dricker för lite vatten om dagarna. Glömmer ju fan av att man måste haha. aja


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar