måndag 17 juni 2013

The moment..

Ni vet de stunderna man har ibland när man bara känner sig så jävla bra. Bäst på allt i hela världen. Lycklig. Idag satt jag i bilen på vägen hem efter att ha lämnat ungarna på camp. En moment för mig själv. Sjukt varmt ute och strålande sol. Den lilla takluckan på bilen nere, alla fönstren nervevade. Armen lutande på dörrkanten. Känner bonnebrännan bränna. Hög musik på. Allt känns så jävla bra. Ända fram tills jag inser hur fånig jag måste se ut. Kände mig lite som volvo raggarna i Alingsås som rullar runt på torget dag in och dag ut. Fattades bara ett torkat grässtrå i min mun och en nerklottrad keps. aja. det var ball så länge det varade :)

Hade planer på att sticka till poolen med ungarna och joahnna som kom "hem" från new york men slutade med att vi spelade lacrosse ute i ösregnet i stället.

Jag hittade ännu en pi-turtle på tomten. Med andra ord den lilla varianten. Känner mig såå fräck!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar