måndag 24 juni 2013

storm här!

Tjenis penis. Idag har det varit så sjuuuukt varmt! verkligen tropisk värme typ. och med tanke på att de maxar air-condition här hemma så blir det som att gå ut i ett växthus varje gång man går ut.
snackade med kusinernas mamma idag och även hon som bor i san diego sa att dom får aldrig sån extrem värme som är här uppe. konstigt tänkte jag. men jag klagar inte.

alla kusinerna och vi + ena grannen och hans babysitter var uppe vid poolen typ hela dagen. och kan  jag med att hoppa upp och ner i en pool och leka lekar i den i typ 5 timmar, då är det varmt haha. men var sjukt roligt!

i kväll fortsatte jag med att rensa min dator, bara jag och hunden hemma så ser jag bara fetaste blixten utanför och världens vidrigaste åska! på riktigt fan flög upp i taket typ. ville nästan lipa haha! slängde mig på telefonen och ringde caroline som fick komma hit haha. under tiden jag väntade på henne så pisseregnar det ute. jag set inte ens träden utanför och himmelen lyser upp konstant! och jag har sprungit ner och satt mig i fönstret och typ tvingat med hunden och höll om henne som om det vore det sista jag gjorde haha. sjukt rädd!

här kommer iallafall lite bilder från idag och helgen :)


vi satt i fönstret och kollade hockey match, kollade ovädret och snackade. multitasking på hög nivå ;)


shortsen jag köpte


carros käk som alltid har en tendens att se lite annorlunda ut



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar