fredag 28 juni 2013

biodags!

Tjeeeena!
idag blev en kort jobbdag. mesta av tiden gick åt till att köra runt med bilen hehe.
lite efter 2 tänkte jag ta med hunden ut på en promenad vid ett par sjöar. gick sådär. hittade halvvägs sen kom jag vilse, vet inte hur många sjöar jag gick runt tillslut. kändes lite som att det var jag, hunden och alla sköldpaddor mot världen typ. men jag hitta till bilen tillslut

idag käkade vi på cheescake factory. IGEN. carro och julia. vi har nääästan lovat att inte käka där något mer. får se hur det går. sen blev det bio, White house down. Sjukt bra, även om den var lite väl mycket ibland haha. haha ville mest se den för att Channing är med. på riktigt dööööör så snygg han är!! men rekommenderar den!

I morgon kommer Moa hit!! :D





1 kommentar:

  1. Pfft vad är Channing mot mig? Han ser ju ut som en tönt om man jämför ;)

    SvaraRadera