torsdag 13 juni 2013

En del har det gött ställt!

Idag skulle ungarna prompt hänga vid grannens pool även fast det var molnigt och duggat typ hela dagen. men jag badade faktiskt inte, även om poolen var väldigt varm haha. sen fick vi komma in i huset för första gången. eller ialla fall första för min del, Caren som hon heter som bor där med sina 2 barn och man och hästhund hade lagat pizza åt oss. helt gaaaalet stort hus. fan slott typ. och bara en massa fina design möbler typ. tror hon tyckte jag var rätt tråkig haha men hade ju fan panik där inne när ungarna skulle pilla på allt med sina feta händer. vet inte hur många gånger jag sa till om att de smutsiga fötterna skulle ner från den vita skinnsoffan haha. galet. ville nästan bara ut ur huset så jag kunde andas igen. sen fick vi testa på att skjuta lite med pistol/gevär som det hade (kung som jag är så var jag den ända som träffa målet haha) (gött att jag alltid jämför mig själv med folk på mer än 10 år yngre), vad gjorde vi mer? åkte deras linbana typ. var ball!

En bild jag tog när det var "snacks time"
 



grejen med att jag aldrig lagt upp så mycket bilder är för att de typ lackar ur i detta landet om man lägger ut bilder på nätet på familjemedlemmar eller hus och grejer. men denna är ju inte så tydlig så jag gör ett undantag. de är sjukt noga med anonymitet eller vad man ska kalla det typ. och varje gång jag ger ut adressen till folk så måste de godkänna det och grejer innan haha. lite mer noga än vad vi svennar är vana vid. är sjukt mycket jag hade velat visa annars.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar