fredag 7 juni 2013

Boston är i final!!

sjukaste slutet haha. fight framför mål. alla slängde sig fan på varandra för att få bort pucken. och bostons ända mål var riktigt fint. seee det!

jag och carro stack till det "fina mallet" idag. eller med andra ord det stora. gick bara in i 2 affärer men kom ändå ut med ett par mjukisbrallor från victorias secret och en skjorta och 2 bandu-bh.
mjukisbrallorna kostade nästan 300 spänn. tyckte det var lite mycket pengar för att vara mig haha men kände att jag faktiskt kan få unna mig det. dom var fina och jag har fått så mycket beröm om allt möjligt det senaste (Y) bla charlotte, grannen hade tydligen sagt till daphne att jag var grym på lacrosse. vet inte riktigt om jag vågar tro på det haha men ändå kul att höra ;D
sen hittade jag typ 7 jeans skjortor inne på forever 21 men lyckades välja ut en.
middag på cheesecake factory sen rullade vi typ hem.

vette faaan va carros middag var haha men såg ju ball ut ;)

 

tänkte lägga upp kläderna sådär snyggt som man borde göra för en ball bild men sen kom jag på det att va fan varför? här har ni en slarvig i stället ;D


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar