söndag 2 juni 2013

Boston!!

Wiihoo idag kom Caroline hit!
har snackat ganska mycket med henne det senaste så var sjukt kuul att äntligen träffa henne. Det bästa med henne är att vi har samma typ av film smak haha. fick utrett detta idag! så hon och jag ska på fast and the furious någon dag!!! :D sjukt lycklig janni!
hon, jag och emelie drog in till boston idag. återigen värmebölja som fan. blåste dock en del idag men det var ju inte precis kalla fläktar haha.

Vi käkade på Dick's. sjukaste stället. deras koncept går ut på att personalen ska vara så otrevlig som möjligt. de ger ut hattar till gästerna där det står taskiga saker på haha. sjukt roligt. hade lätt velat jobba där!! :D

vi gick runt i parken och runt i stan, shoppade lite, jag köpte äntligen en pincett!! så nu är mina ögonbryn äntligen trimmade hehe. sen blev det ett par solbrillor som kommer få precentera boston. Köpta från urban outfittes.drog hem med tåget denna gången i stället för tunnelbanan. kändes lite mer simplare för mitt dåliga lokalsinne.


Nätverket för Dick's haha. bästa namnet 




Snyggaste hattarna! set typ inte ens själv vad det står. jag ger däremot tydligen gratis lap danser haha. hoooooppas ni lägger märke till hur brun jag är! och maten var däremot svingod så ni vet! även om menyn var skitäckligt gjord ;)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar