måndag 3 juni 2013

Måndag

sjukt va fort dagarna går! vet knappt vad jag gör på dom haha. måste alltid tänka efter vad jag gjort varje dag när jag skriver här. man det kanske är bra. hört att det är bra så kan väll hoppas! ;D

idag hade jag iallafall en lugn morgon, behövde inte köra reid till skolan så var hemma och vek lite tvätt i stället, städade lite grann, skypade och gick ut med hunden. hämtade reid och lekte med honom. åkte för första gången själv till de äldre killarnas skola. eller aa.. reid hjälpte mig ganska mycket med vägen haha. gött att han är 4 år och vet exakt. mötte iallafall up de andra + daphne. stack till mallet och skulle fixa min telefon. fick en ny iphone istället för den gamla hehe. sjukt nöjd. så nu lägger jag min svenska iphone + knapptelefonen på hyllan.

hade möte med Lcc idag också. gick väl ganska som planerat. fick lite hemsidor jag skulle in och kolla på om skolor. antar att den lappen kommer bli liggandes till sista minuten haha. yeey. aja. finns en kurs där man kan resa till niagra fallen iallafall så den lät lockande ;D

i kväll har jag och carro åkt runt lite med bilen för att försöka orientera oss i området.
nu sitter jag och kollar hockey. 4-1 till boston än så länge. yeeh!!

Bild från i går inne i boston. jag ser typ fet ut. lovar, har inte gått upp i vikt än. ..tror jag
jag och emelie som för övrigt åker hem till sverige i morgon 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar