tisdag 11 juni 2013

knäpp bowling i detta land :)

idag har inte vädret varit helt på topp här. tråkigt. men vi har haft sjukt kul dag ändå!
Johanna kom ner till mig och reid vid 10 på morgonen, lekte lite sen stack vi till mallen, båda 2 faktiskt, hon köpte sig en ipad. jag var avundsjuk och funderar på att köra en jag med haha. lite efter 3 stack vi till skolbussen och plockade upp deandra pöjkarna och träffade 2 andra familjer med ungar. stack med dom till ett ställe och bowlade. sjukt konstig bowlinghall. kloten var typ 10 cm diameter eller vad man kallar det och gjorda av trä typ. så de fick alltså plats i min hand haha. käglorna var som pinnar som stod upp ur marken. men det var ball iallafall. vi var rätt många :) och jaaaaaaaaaag!!.. JAG vann! hehe.. eller jag och reid kom på delad 1a. gillar att han är 4 och jag 20 haha. kände mig som en morsa där inne. de andras morsor var ju där så varför inte. sen stack vi ut och käkade. trevligt faktiskt.

kvällen spenderades på starbucks med de andra tjejerna. sweet :)
och vet inte vad det är, igår fick jag en gratid donut, idag fick jag en gratis macka/panini på starbucks.
Ps. Idag hade Pretty little liars premiär på tv hehe.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar