torsdag 20 juni 2013

En månad i staterna!

Jaaa, Idag stack vi alla ungar ut + johanna på gick ut med hunden i skogen. sjukt mysigt. Hitta en orm. Sen blev det hem och leka. och sen vidare till poolen där vi också käkade middag :)



Nu har jag varit hemifrån i en månad. så snart slår jag rekord på att vara hemifrån längst tid i mitt liv haha. bodde ju i tyskland i en månad. Jag vet inte riktigt vad jag känner. helt ärligt är det inte mycket jag saknar hemma. Visst självklart familj och vänner och kanske någon tröja man lämnat kvar eller så men det är ju inte så jag dör precis haha. Känns bra. har aldrig riktigt varigt något fan av sverige precis.
Och i morgon är det midsommar. Och ska jag vara helt ärlig igen så känns det sjukt skönt att slippa det. All stress hit och dit och förberedelser och folk som blir förbannade på att man inte går efter deras planer haha. Känner ingen större förlust. :)

och när jag väl pratar om stress.. Vet inte hur många gånger jag bara suttit och tänkt här. typ njutit av stunden. Självklart har jag ju stressat här med men inte över huvud taget i närheten på hur mycket jag höll på i sverige. varje dag jag sprang till tåget och bussar och spårvagnar haha. och jobbet ska jag inte ens tala om. haha det känns verkligen som att jag kommit till någon form av rehabiliterings camp typ. ett ställe för att varva ner på eller nåt. knäppt. aja. jag är nöjd! :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar