tisdag 25 juni 2013

sweet alebama

Idag har jag och ungarna roat oss med att kolla på ett hus som rivits ner. yeeehey! inte ett dugg spännande. däremot var lärarrummet inne i skolan som daphne jobbar på väldigt spännande. de hade allt!! en öppen spis, typ 3 faktiskt. en sån där fin 2 vägars trappa bakom ena spisen som alla brudar med korsett klänning går ner för i slowmotion i alla liparfilmer. biljardbord, en himla massa soffor, en as fet tv, allt såg vara sjukt lyxigt ut. för att vara ett lärarrum!

resten av dagen har vi lekt med kusinerna i poolen. vet inte om jag berättat om våran standard lek i den men man är iallafall 2 lag. sen gömmer man en flaskkork på botten som sedan flyter upp och så ska man försöka fånga den när den kommer till ytan. på riktigt, sjukt roligt haha. och ungarna tycker jag är grym och vill alltid ha med mig. yeeh!

kvällen spenderades på starbucks med folket. jag fick en kaka hehe. Nöjd!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar