lördag 15 juni 2013

Stack till singing beach

Så jäävla skön dag!
och nu dör jag igen. äter mitt nya favoritgodis Reese. choklad med peanut butter inuti. mmmmh!!  köpte en typ 2 kilos påse i går haha. lär vara slut om några dagar.

Aja, sjukt gött väder idag så drog till stranden med carro och johanna, sen träffade vi lite annat folk där. jag hittade en krabba som jag visade för en unge, hon började lipa. hennes morsa kollade snett på mig. jag kollade snett tillbaka. vem fan gillar inte krabbor. äh.

nääe men på riktigt en sjukt härlig dag. sen stack vi hem till carro och lagade käk. ida kom. vi blev bjudna på fest men klockan var mycket och dom bodde långt bort. jag blev ledsen. började gråta. saknar partaj. satt i soffan med en glasskål. tyckte synd om mig själv. jag är knäpp och ljuger. jag var inte alls ledsen. jag var glad. vi hade ball. sen blev det moviie night!


okej jag är trött. men på riktigt hade en go dag som fan :D och dog av den goda maten lite nästan också ;)

Bildbomb? aah för fan








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar