måndag 16 december 2013

Done with my final exam!!!

ASSSÅÅÅÅÅÅÅ Egentligen är jag så jävla glad just nu men jag är så slut i huvudet så jag orkar inte ens le haha!!

The final exam tog 3 timmar och ändå var det stressigt som fan! Hade helst velat ha typ 2 timmar till haha! Tror det gick rätt kasst och det var en rätt viktig fråga jag inte ens hann svara på så missar 7 poäng bara där! Drygt men ändå!

Däremot mailade jag och klagade på mitt B på min senaste written assignment. Vet inte om jag sa det men tydligen drog de av -10% för att jag lämnade in efter deadline, vilket jag egentligen inte gjorde, bara 4 dagar innan - i fel mapp hehe. Så nu fick jag ett mail där det stod "I've updated the grade to a 93 after taking out the late penalty." Vilket betyder att jag fick ett A!!!! Känner mig typ bäst i hela världen! Så även om jag inte klarar kursen så kommer jag att leva på den uppsatsen läääääänge haha!!

Jag är dessutom uppe i 12 mail nu ifrån Harvard ang bomberna eller "the explosive things" som de har hittat i 4 av byggnaderna. Chilla fan typ! glad att vi slapp åka in idag haha.

Nu är klockan mycket och jag måste sova!

" glada bider från förr. Det har Hippocampus lagrat i mitt minne vet ni... många episodic memmorys som kommer fram när jag kollar på dom hahah!!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar