måndag 16 december 2013

Någon som vill bomba Harvard?

Sjukt glad att jag inte behöver åka till skolan för att göra mitt examens prov idag!
Har än då länge fått 4 mail om att de har hittat typ bomber i 4 av byggnaderna på skolan. Gööött typ. Jag älskar Cambridge där Harvard ligger i. Området där är sjukt mysigt men jag får typ mail hur ofta som helst om allt som händer där borda. Mord, hur många som helst som blivit rånade hotade med kniv och grejer och nu bomber? haha assååå.... vet inte vad jag ska tro. De har evakuerat byggnaderna nu iallafall. Och kan tänka mig att poliser kryllar i och runt campus. Även om det är sjukt mysigt och allt det så verkar det ju inte vara bästa stället att bo på. Och det tar oss max 5 min att gå från harvard square (tunnelbanan) till vårat klassrum, och på dom 5 minuterna så ser vi säker en 20 uteliggare. Deras place to be typ!

Aja. Tagga examens prov ikväll!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar