söndag 1 december 2013

Sängbunden.. Forever alone.

Idaaaaaaaag har det varit jag och min säng som vart best buddies!
Vaknade lite efter 1. (hur fan kan jag sova så jävla länge?) Iallafall. Gick ner och käka frulle sen gick jag upp och la mig i sängen med min kära vän dator. Där låg jag fram till kl 5 då Charlie kommer upp och frågar om jag vill ha middag. Var inte speciellt hungrig då jag överlevt på choklad de senaste timmarna men kände min dum och jag sa nej så mat blev det iallafall. Och nu ligger jag här i min säng igen. Måste dessutom göra mitt Quiz till Harvard ikväll. Ungarna har ingen skola i morgon så har ingen mer tid till att göra den. SUCK!!

aja. Hare fett!!

Några bilder från i fredags. Visste att vi gav våran 3dje keps till någon vid tunnelbanan men kommer inte ihåg vem, sen hittade jag bilderna på telefonen... trodde han skulle vara blond och svenneaktig men det var han visst inte hehe..



 #Merica!
Jag vill ha hans skor däremot!!!! Fast i röd/vit färg. SJuukt snygga!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar