måndag 23 december 2013

Hejsan hoppsan lillebror

Nääe.. Det får bli ett till inlägg om min lillebror!! Det är sällan jag blir jätteförbannad på någon så jag skriker på någon men en gång har det änna hänt här i usa. (förutom på ungarna då hehe) Det var någon på en fest som råkade dra av mina 2 "armband" jag har runt smalbenet eller vad fan det nu heter. Och då blev jag så jävla förbannad så jag vet inte vad. Skrek åt honom och ville helst slå honom haha!! Lite till en överdrift kanske.

Men dom armbanden köpte jag och min lillebror i Turkiet tillsammans. Han köpte lika dana. Detta var bara någon vecka innan jag flyttade till Usa. Tänka sig att bara jag och min lillebror åkte dit ensamma. Jag kände mig som en morsa. Typ som nu. Fattar fan inte hur mamma kunde låta mig åka och hålla ansvaret för honom i en hel vecka!! haha. "Kommer du verkligen klara detta?" Frågade mamma typ 1000 gånger efter att vi bokade resan. Hon var skitnervös men jag höll mig lugn. Tror jag är rätt bra på att dölja vissa "emotions" ibland för egentligen var jag fan också nervös haha. Tänk om något skulle hända haha. Va fan skulle jag gjort då? Sprungit efter hjälp till någon av turkarna som helst velat köpa mig för en kamel?

Men resan gick hur bra som helst och vi hade sjukt kul jag och min lilla lillebror! Armbanden har jag dock behållit på ända sen jag satte på dom i Turkiet. Astöntigt kanske men känns lite bättre att pilla lite på dom när jag tänker på honom hehe. Och varför jag blev så förbannad på någon som råkade ta av dom är väll lite mer invecklat än så. hoppas folk förstår typ haha.

Varför jag bestämde mig för att resa med honom var för att jag alltid var så jävla busy i sverige. Jobb och vänner gick alltid i första hand i min värld. Vilket jag kan ångra ibland. Vet hur mycket det betyder för min lillebror mes små saker som att bara åka och kolla på hans träning. Är ju ingenting mer än tiden som kostar. Men jag kände att han var värd min till. All den tid jag inte kunde ge typ och som jag aldrig skulle kunna hålla om jag inte åkte iväg med honom. Sagt och gjort och det ångrar jag inte för en sekund!!!

Fan vad jag delat med mig det senaste.. aja. Känns skönt att skriva av sig ibland


God Jul lillebror

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar