torsdag 19 december 2013

Sliding behind the golf cart

Tjenis penis!
I tisdags skulle jag egentligen åkt till starbucks och träffat de andra men vägen mer eller mindre snöade igen så jag valde att stanna hemma. Vi hann iallafall med en middag med familjen. Stack till ipswich och käkade thai. GÖÖÖTT

Igår var det strålande sol och fin snö hela dagen då efter jag hämtat alla killar bestämde vi oss för att slida bakom golfbilen! Sjuuukt jävla roligt men mina ben tyckte nog det var mindre kul. Nu är dom blå och blodiga hehe. Träffade Johanna och Julia på mallet efter det. Köpte upp alla mina pengar som jag trodde jag hade hehe. Köpt 2 julklappar till 2 av ungarna men jag har ändå än kvar nu. Vette faaaan vad jag ska köpa. Hatar julklappar. Hittar ju bara skit till mig själv haha


Och jaaaaaaaaaaa jag vet att min jacka är sjuuukt het!! Tack 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar