torsdag 19 december 2013

Några fina punkter

Just got home from Papa Gino's!
Hade vårat Lcc meeting där där vi alla samlades (+ en annan grupp från något ställe jag inte ens vet hehe) för att ha våran julklapps kväll. Alla skulle köpa en halsduk och slå in och sen fick man välja ett paket hehe. Fick en svart, får la ta en bild på den i mörra.

Idag har jag iallafall varit på Reids julavslutning. Ungarna sjöng i kyrkan. Sen kom vi hem jag och Reid och spelade basket. Vi har våran grej när vi måste spela med "silly runs".. tror jag berättat om det tidigare. Men denna gången körde vi "silly voices" också. Eller aa... springer man fult så blir det nästan änna automatiskt att man måste prata fult också så jag la på en variant av ola konnys göteborgarengelska. Himla fint vet ni! Tyckte Reid var sjukt roligt.. Så roligt så att han bad mig visa Daphne när jag lämnade av honom på hennes kontor... Eeeeeh!? ska jag ställa mig på hennes kontor och säga något med min UllaredsOlaKonnys Svengelska?? Riktigt så trygg känner jag mig inte i våran relation än men kanske nästa gång. "ooooh eehm... I dont really remember how I did it" hehehe........ AKWARD!!


Iallafalll..... Amerikanare är sämst på att hålla rent, och när jag säger sämst så menar jag Riktigt jävla dåliga. (Inte alla familjen, men min familj faller in fint på den kategorin) och städerskorna städar, visst, bra det, men de städar fan inte bra asså. Och när man tex mickrar bacon mellan 2 pappersdukar så blir det fett som fan och fettet stelnar ju och blir tillslut ett jävla fett hav. Och efter att ha jobbat som arbetsledare på donken och pluggat på om matsäkerhet och all den jävla skit så vet jag ju egentligen hur jävla äckligt det är. Inte för att jag bryr mig om sånt speciellt ofta och jag är verkligen inte petig men kommer det till en viss gräns så blir jag nästan som en varulv i månljus (Gyrm synonym, ja man tackar).. Så ja, Idag har jag städat mikron och kylskåpet. Vartenda hörne och varenda vrå och jag har tagit ut alla lådor och diskat dom och torkat ur ialla väggar och dörrar och lister. Kändes som jag var tillbaka på donken igen haha. Men det kändes ändå sjukt bra att göra. Och tacka gudarna för att min V-mamma la märke till det utan att jag behövde säga något annars hade jag fan blivit förbannad haha. 

Tagga i morgon, vi ska åka och kolla på snö ugglor... SPÄNNANDE!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar