måndag 23 december 2013

Merry Christmas!!

Jobbat mer eller mindre hela dagen idag. jag och ungarna spelade en himla massa basket i morse fram till lunch då vi drog till Chipotle och käkade buritos. Kom hem och förberedde inför kvällen så min V-familj skulle ha christmas party för med sina vänner och deras jävla ungar. På riktigt.. vem fan får för sig att ha ett part med sina ungar? Eller aa.. dom kanske hade det trevligt men de fick ju dränka ljudnivån med alkohol! Lilla stackars jag fick stå där spiknyckter och skrika på alla 16... JA 16 (önskar jag kunde skriva 16 med stora bokstäver) SEXTON UNGAR!!! Vet du hur många det är eller? Det är för fan en hel skolklass med apor typ!! Efter att jag lyckats få ner alla in the basement så kunde jag inte låta bli att bara ställa mig där och skratta för mig själv medans jag bara tittade på vad alla höll på med! Ungarna triggar ju varandra till en nivå jag aldrig sett förut. Blev jag också sån när jag var liten och mötte andra civiliserade individer? (Må du ta hand om barnen och hela de som gjort sig illa ikväll, Amen!) De sprang runt och skrek. Slog med pinnar. Cyklade runt med leksaksbilar. Drog varandra i håret. Kastade bollar. Brottades. Klippte i mattan. Grät. Spelade ishockey. Hade pistolfight. lekte jage. Hur mycket kan 16 små ungar göra på samma gång i ett rum? Vi hade städat hela källaren under morgonen. Det tog 2 sec så var det kaos, KAOS man!!! Den dagen jag skaffar barn vilket vill säga om en sådär 100 år när jag lyckats förtränga denna dag så tänker jag då fan inte gå på några partyn där barn är tillåtna. Barnförbjudet! Jatack! Dränka sorger i glöggen! Jajamen!


Iallafall. Vi käkade middag, lasagne, och cupcakes (Juligt..). Sen Vet ni. Min favvo stund på hela dagen! Då var klockan ca halv 8 vilket betydde att klockan var halv 2 på natten i Sverige. Då kom  tomten. Och eftersom att jag inte kommer fira julafton i morgon (amerikanarna firar den 25e) så kände jag att det fick vara min lilla julafton. Väldigt mysig stund. Efter det sjöng alla julsånger. Vi skulle egentligen gått runt till alla grannarna och sjungit men det regnade ute så vi nöjde oss med att sjunga hemma. Mycket trevligt. Nu kommer jag sova gött i natt kanske.


 Sliten Janne haha..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar