lördag 7 december 2013

Full

Ligger just nu i sängen kl 21 på en lördag. Jobbar ikväll men känns ändå helt ok för jag är räääätt seg haha. Min röst har dessutom pajjat lite lätt. Eller ganska mycket vill säga. Har typ bara blivit värre och värre under hela dagen. Men det var rätt passande för nu tror Daphne att jag är lite småsjuk istället för bakis hehe. BOOYAH!! Vad fan hände igår då?

Jo jag har ju varit lite less på att jag inte har någon att gå ut med så jag tänkte att jag får väl ta tag i det istället för att deppa över det. Så Jag slängde iväg ett litet sms till en snubbe som gav mig sitt visitkort på partybåten för ett tag sedan. Stod och pratade med honom i 3 min så kom ju knappt ihåg hur han såg ut ens. Anyway. Vips så var jag medbjuden på fest. Efter jobbet tog jag bilen bort till Lexington. Fastnade i bilkö i typ 2 timmar men tillsist kom jag dit iallafall. Jag och Roman tog 2 drinkar innan vi av någon anledning skrev ett blev till tomten och skulle dra iväg och leta upp honom! (Tydligen skulle han vara i stan) Dessvärre hittade vi inte tomten. Men vi drog in till Boston istället. Hamnade på en förfest och tog någon öl. Sen vidare till nästa förfest där jag hittade en massa trevligt folk. Hade jävligt kul där faktiskt men det var nog också där jag fick lite för många redbull vodkas för efter det är det då fan inte mycket jag kommer ihåg. Har har ingen aning om hur mycket jag drack men jag vet att jag bad inte om en ända drink men ändå fylldes det på så fort den andra tagit slut haha. Vi hamnade iallafall på en krog till sist. Där kommer jag ihåg att Roman sa att vakterna hade sagt åt honom att hålla koll på mig för att jag var för drunk typ. Då blev jag lite pisst! Sen gick vi. Sa nog inte ens hejdå till folket. Har däremot ingen aning om vad som hände sen om vi gick på efterfest eller nåt haha. Har för mig att han snackade om det.

I morse tog jag mitt lilla pick och pack och drog in till Boston igen. Kollade mitt bank konto och under hela kvällen spenderade jag 3.45 dollar. Hade unnat mig själv lite middag på Dunkin donut. Det är fan billigt att festa i usa asså haha. Behövde inte betala en spänn för tunnelbanan eller taxin heller. Göttmos.
Iallafall så mötte jag upp Johanna, Carro och Clasine och stack på Svensk Julmarknad där det bla kom ett luciatåg. Aldrig sett så mycket svennar i hela mitt liv känns det som. Sjukt ovant att höra så mycket svenska haha.






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar