måndag 23 december 2013

Lucka 24!

Egentligen har jag ganska mycket att säga om julafton men Jag ska försöka att hålla mig kort. Får se hur det blir med det. Just nu känner jag bara att jag saknar min lillebror väldigt väldigt mycket.
Tänket typ att nu ligger han och sover. När han vaknar upp så kommer han få ett paket på sängen. springer ner och kramar mamma och pappa och i vanliga fall springer han upp och hoppar på min säng. Sen springer vi tillsammans ner och hoppar på Min storebrors säng tills han vaknar. Sen äter vi frulle som mamma har fixat. Dricker varm Oboy i våra julporslin med tomtar på och efter alla ätit upp så sätter vi oss i vardagsrummet och öppnar några av paketen innan vi åker vidare till antingen Kalvsund eller Jönköping och firar med släkten.
Grejen med denna gången är att varken jag eller min Storebror kommer vara hemma. Så istället för 5 så blir de bara 3. Vet inte riktigt hur min lillebror känner för det. Har inte riktigt pratat med min familj på någon månad nu. Några ord med Mamma lite på fb bara. Hoppas att få skypa med dom i morgon bara sen är jag nöjd med min Svenska Julafton. Skåla genom datorn med ett glas julmust från Ikea haha. aja

God Jul då Sverige!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar