torsdag 5 december 2013

Drömmar och framtid

Idag efter att jag skjuttsat Reid till skolan gå gick jag hem och la mig. Både jag och Greta somnade i min säng. Vaknade däremot upp helt dygnsvettig och anfådd! Panik i skallen!

Drömde att jag stod på toa och försökte tända lampan ovanför spegeln men den funkade typ inte utan den blinkade jättekonstigt. Va i helvete tänkte jag och försökte släcka och tänka flera ggr för att det skuell fungera. Sen tänder jag igen och precis då blixtrar lampan till och pajjar, och precis samtidigt så lyser mina ögon som fan.. som att lyset har hoppat in i mina ögon, Jävla ficklamor typ. och detta ser jag i spegeln. Skitfort går det. Och precis när det slocknar i rummet och det blir svart så ser jag åter igen i spegeln att någon står bakom mig och tittar på mig. Jävla medusa typ. Och precis då så tvär sätter jag mig upp i sängen och vaknar.. Greta vaknar och glor på mig som om jag vore dum i huvudet. Men hellre det än att jävla the grudge är efter mig haha!!

MEN historien slutar inte här!.. När jag sen ska lämna mitt rum!.. vad fan händer då? Då ska jag tända lampan i taket och vad gör den? DEN PAJAR PRECIS SOM I DRÖMMEN!!!




Och det roliga med allting..

På våran senaste Harvard lektion så pratade vi om minnet och allt det där men han avslutade lektionen med att säga typ
"Det finns teorier som säger att.. "minnet är inte uppbyggt för att komma igår det förflutna, utan minnet är egentligen skapar för att se in i framtiden.""
Jag har ingen förklaring på detta men jag förstår typ lite vad han menar efter att ha gått den där kursen. Helt sjukt. Och nu menar jag inte att jag kan se in i framtiden bara för att jag drömde om något som sedan hände men det är fan läskigt!! Och jag som haft rätt svårt att sova de senaste veckorna kommer ju garanterat inte kunna sova nu! Fy fan. Kommer typ låsa in hunden hos mig så hon kan hålla vakt haha!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar