fredag 13 december 2013

Julbord på IKEA!!!

Tydligen var det ju Fredag den 13onde idag men Det har nog varit allt annat än otur för mig idag! Har haft sjukt roligt! Efter jobbet stack jag hem till Carro där Classe redan var. Stack till starren och plockade upp Johanna sen bar det av till IKEA där... hör och häpna... SVENSKT julbord stod på schemat!!

Skämtar inte, blev fan tårögd av all fin mat som låg dukat på borden och all efterrätt! Vi åt så jäääävla mycket käk så jag trodde jag skulle dö! Hittade ett annat gött gäng med svenskar så vi blev ett gött gäng tillsist!

Köttbullar! POTATIS! Prinskorv! LAX! Lingonsylt! Vörtbröd! Chokladbollar! Och all annan mat jag inte ens kan namnet på.. Det må fan låta konstigt för er som har tillgång till denna maten på gångavstånd till närmaste ica affär men för en liten stackare på andra sidan jorden är det fanimej exotiskt att få se denna maten på sin talrik! Tror jag har käkat potäter 1 gång sen jag kom hit för 6 månader sen! Prinskorv har jag inte sett skymten av. kötbullar tackar jag ikea för.

Omg bäst kväll, utan tvekan! Tänker dock aldrig äta mat igen. 4 timmar senare är jag fortfarande illamåendemätt hehe


 Han kom te feskekörkan!!..


 Alla mätta och belåtna hehe

Mina inköp från ikea hehe. Trodde aldrig jag skulle gå och sukta efter det här på ikea. Men nu är jag nöjd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar