fredag 27 december 2013

Sovmorgon!

Igår ringde Carro och undrade om jag kunde hämta henne i Peabody från bilverkstan eller vad man nu ska kalla det. Så Jag stack dit så åkte vi till mallet där vi mötte upp Clasine. Jag behövde köpa en Bh som passade till min NYE klänning. Kom hem med 4 varav 2 var på rea och 1 fick jag gratis haha. Värt. Köpte mitt efterlängtade halsband också!
Sen stack vi och hämtade Carros bil igen och åkte hem till henne. Classe stack och gymmade. Kvällen slutade med att vi alla 3 degade med glass framför tv. The Heat tror jag filmen hette. Sjukt rolig haha. Go kväll med goa tjejer! :)

Idag ringde klockan 6.45. Gick ner kl 7 för att börja jobba. Men där står bara Daphne som säger att Kellighe inte ska jobba idag så jag kunde gå och lägga mig igen. Sagt och gjort. Gick upp kl 11 istället. Så nu sitter jag här och väntar på att jag kanske ska börja jobba snart haha. Jobbar ikväll i vilket fall som helst :)

Go vecka jag har haft! Har typ inte jobbat någonting på hela veckan haha. Har ju iof vart jul och så men ändå :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar