onsdag 4 december 2013

TRÅÅKIGT

Hej jag heter Janni och jag är trött på vardagen!
Om man nu ska kalla det för så.
Tror jag måste börja komma ut mer. Se senaste har jag änna inte gjort så mycket på vardagarna. (Eller?) Men jag är så jävla trött jämt. Så säger jag åt mig själv att jag ska lägga mig tidigt (enbart därför jag är hemma typ) MEn tro själva fan att "jahaaaa va klockan så mycket redan".
Iallafall.. Jag Vill hitta på mer saker! Jag vill till NYC Igen och jag vill ha sommar igen och jag vill ha min egen lya där jag kan ta en bärs som kvällsmat när fan jag vill och kunna gå typ naken eller som en jävla michelin om jag vill, och jag vill kunna bestämma över min egen värme i huset. MAx nivå för fan! Jag vill kunna se trött och sliten ut utan att någon ska behöva bry sig och jag vill kunna gå upp och vara sur på mitt rum i fred efter att jag slutat jobba och inte behöva sitta kvar och göra femtioelvatusen armband till för att jag tycker det är så himla "KUL". Jag vill kunna sätta på dunderhög musik på kvällarna utan att någon klagar. Och jag vill kunna sätta på min "dödarmusik" som pappa kallade det utan att någon dömer mig. Trött på att bo hos en familj_HEJ

Nu har jag klagat. Nu känns det typ 0.1% bättre. Hade kunnat skriva i flera timmar till, men som sagt.. Klockan är ju 21.40. Dvs, MYCKET

GÅ OCH LÄGG DIG NU JANNI

...åh jag har glömt av att kolla de senaste avsnittet av PH



MItt hår innan dusch och efter dusch typ..



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar