lördag 28 december 2013

Lista för 2013! För jag ligger här i sängen och har lite tråkigt hehe

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Flyttade hemifrån och till ett annat land? hehe Hela året har varit väldigt nytt.

Hur har ditt 2013 varit?
Sjukt bra!! Våren i sverige med underbara vänner och vi hittade på rätt många olika nya grejer haha. Stockholm, Hotell med katie, mitt "byebye" party med laserdome haha. turkiet med lillebror. Är väll det jag kom och tänka på nu. Och tiden här. Herregud vad vi hunnit göra mycket ändå. Och träffat sjukt mycket nya människor.

Blev du kär i år?
yeep

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma?
den 13 januari kl 19.37.... Jag kommer inte ihåg några datum. sorry

Vad är din största framgång 2013?
ööhm.. Att jag kom till Usa kanske. Harvard? Arbetsledare på donken?

Bästa köpet?
Hawaii resan!!! sakmässigt är det nog någon av mina skor hehe! 

Vad spenderade du mest pengar på?
All skit som visum och papper och intyg för att förbereda inför USA, Hawaii och Harvard. Utan tvekan haha.

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Självklart, alla mina stöttande fans gör mig glad dagligen!! Hahaha ööhm, Greya får mig då alltid på humör varje morgon då hon springer och attackerar mig med glädje! Eller varje morgon när jag vaknar av att hon vill in i mitt rum och står och puttar på min stängda dörr. Glad att det finns någon som älskar än så mycket haha ;D Men alla fina vänner och resor och min värdfamilj som vill ha med mig på resa! ;D

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?
Mileys 3 största som rullat på radion de senaste! Sen Pompeil!! Familjen lyssnade på den hela tiden i somras! Typ när vi skulle grilla middag och sitta ute i kvällssolen och käka. Eller bara när som typ. Så gick denna låten i högtalarna. Älskade känslan. Då blev janne glad hon!
Grejen med låten är att den är inte så jävla bra egentligen, men i ett sammanhang att bara sitta och lyssna på den i bakgrunden hör den så jävla skön! ;D 


Vem har du umgåtts med mest?
I sverige var det Katie eller Robin. I Usa har det väl varit mina svenska tjejer. Eller helt klart ungarna haha!

Vart reste du under 2013?
Oj ska försöka komma ihåg alla resor.. Räknas Stockholm? Turkiet, Boston, New Hampshire, Vermont, Canada med Niagara fallen, (ska snart till canada igen) New york, Hawaii, Chicago. Finns det något bättre än att resa?

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014?
Well, Mina vänner i sverige! Saknar min familj, och väldigt mycket Katie och Robin! och er andra självklart! Jag Måste till Miami och sen vill jag hinna med allt jag planerat under min resemånad! Och sen en hejdundrande bra sommar med mycket värme och sol! ;D

Vad gjorde du på din födelsedag?
Käkade på Cheesecake factory. Mina fina vänner bjöd mig på gött käk och en go cheesecake och biljetter till en baseboll match! :)

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre?
Det finns ingenting jag ångrar iallafall :)

Vem saknade du?
Tror jag nämnt det några ggr nu ;)

De bästa nya människorna du träffade?
Har träffat sjukt mycket nytt folk men jag måste nog säga alla jag hänger med här! Carro, Johanna, Julle, Clasine, Jennie, Jake

Vad vill du säga till dig själv inför 2014?
KÖÖÖÖÖÖÖÖÖR!! Bah Kööööööör!! ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar