söndag 22 december 2013

Söndags jobb!

Jävligt go jobbdag måste jag säga!

Började halv 12 och skulle ha Redi hela dagen då de andra skulle in till Boston på någon ljusshow.
Reids kompis Emelie kom över och så kollade vi på 2 filmer och käkade popcorn. Lekte lite innan vi drog hem till Emelie där hennes lillasyrra Jose och deras au pair var.. Lekte lite där och Luisa visade mig runt i huset. Bara varit i hallen innan och i köket. De som bor där är rätt mångmoljonärer och det fan märks. Hört måna historier om vad de gör osv och de är typ bästa vänner med mina V-päron.
Pappan i familjen startade ett företag inom datorer. Han typ gjorde (inte mac eller windows, men ni fattar grejen va?) och sen sålde han företaget för ganska många kronor, Så mycket pengar så att hela familjen kunde gå arbetslösa, pappan köpte en sportbil som bara finns i sådär typ 10 exemplar i hela världen, de har byggt ut huset och de har rest som bara den! Hej vill du bli min man typ? Snygg är han fan också haha. Jävla idiot!
Iallafall. Huset var het jävla brutalt stort!! I ett av lekrummen hade de som en fet arkadhall!! Med både luftkockey, ett flipperspel och flera andra stora spelmaskiner som jag inte ens kan namnen på. Galet.

Iallafall. Sen stack vi och käkade pizza och åkte till Pinkberry och köpte glass till efterrätt.

Sen tog dagen plötsligt slut
Uttråkade ungar?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar